لزوم توجه به شهر قم به‌عنوان پایتخت مراسمات ملی و مذهبی
لزوم توجه به شهر قم به‌عنوان پایتخت مراسمات ملی و مذهبی
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت خواستار توجه به نظرات مردم در برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی شد و گفت: باید بر اساس نیاز مخاطب و منویات شهروندان و زائران خدمات تعریف شود و امروز نیاز به اصلاح و انجام برنامه‌های جدید احساس می‌شود اما در کل رضایت مردم از خدمات شهرداری در ایام محرم صفر ملموس است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت با نگاه آسیب‌شناسی در مراسم اربعین اظهار داشت: آسیب‌شناسی باید بر اساس اصلاح امور باشد و بر این اساس باید نظرسنجی تخصصی از حوزه شهری انجام شود.
وی انجام برنامه‌ریزی تحولی را در اجرای برنامه‌های مناسبتی مطرح کرد و گفت: باید بر اساس نیاز مخاطب و منویات شهروندان و زائران خدمات تعریف شود و نیاز به اصلاح و برنامه‌های جدید احساس می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی به‌خصوص در اماکن اسکان شد و بیان کرد: می‌توانیم برای موکب‌ها کار مشخص تعریف کرده و بر اساس کارکرد آن‌ها خدمات و زیرساخت‌های مناسب را در اختیارشان قرار دهیم و باید به این نکته توجه کنیم که امروز باید محتوا بر اساس نیازهای فرهنگی و اجتماعی تولید و محصولات و خدمات هدفمند ارائه شود.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در ادامه جایگاه استراتژیک شهر قم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شهر قم وصل کنند ۱۷ استان به پایتخت است و پایتخت برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی شده که این مهم می‌طلبد مانند شهر مشهد در تمام طول سال آماده ارائه خدمات باشیم.
وی در پایان اخذ نظرات مردم را در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری مهم خواند و یادآور شد: امسال ما شاهد رضایت مردم در ایام محرم و صفر بودیم و این بهترین خسته نباشید و شاخص سنجش عملکرد شهرداری است.
انتهای پیام/