برگزاری شایسته مراسم راهپیمایی اربعین در قم نیازمند حضور همه دستگاه ها متولی است
برگزاری شایسته مراسم راهپیمایی اربعین در قم نیازمند حضور همه دستگاه ها متولی است
سعادتمند با تشکر از خدمات شهرداری در برگزاری شایسته مراسمات عزاداری‌ محرم و صفر گفت: متأسفانه دستگاه‌ها و نهادها به نحو مطلوب در راهپیمایی اربعین حضور نداشتند و اگر قرار است این حرکت به‌صورت ملی برگزار شود، انتظار آن است همه به میدان بیایند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشالله سعادتمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم، خدمات شهرداری در ایام اربعین را قابل‌توجه دانست و اظهار داشت: امروز عمده خدمات‌رسانی به زائران و مسافران بر دوش شهرداری است.
وی خدمات شهرداری در ایام محرم و صفر را یادآور شد و افزود: خدمات خوبی در شهر قم و مسیر کربلا ارائه شد و باید از متولیان این خدمات در شهرداری تشکر شود و البته نیاز است به مشکلات احصاء شده توجه بیشتری شود.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم با گلایه از عدم حضور مناسب سایر دستگاه‌ها در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) گفت: متأسفانه دستگاه‌ها و نهادها به نحو مطلوب در راهپیمایی اربعین حضور نداشتند و اگر قرار است این حرکت به‌صورت ملی برگزار شود، انتظار آن است همه به میدان بیایند.
وی مشکلات مواکب در تأمین آب، برق و گاز را یادآور شد و گفت: مواکب در روز راهپیمایی اربعین مشکلات زیادی داشتند و نباید همه کارها بر عهده شهرداری گذاشته شود.
سعادتمند خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی بیش از ۵۰ موکب در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا کرد که کار بزرگی بود و لازم است خدمات برق، گاز و آب تا سازه موکب آورده شود.
وی در پایان با تأکید دوباره به هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌ها در انجام مطلوب رویدادهای فرهنگی و ملی شاخص در شهر مقدس قم، ابراز کرد: باید همه دستگاه‌ها به میدان آمده و همه کار را بر دوش شهرداری نیندازند و برای ارائه خدمات مطلوب تقسیم‌کار به‌درستی انجام شود.
انتهای پیام/ر