از پرسنل حوزه خدمات شهری در شهرداری تقدیر و مراقبت شود
از پرسنل حوزه خدمات شهری در شهرداری تقدیر و مراقبت شود
امرالهی با اشاره به حجم خدمات ارائه‌شده در ایام عزاداری ماه محرم و صفر در شهرداری قم گفت: لازم است از پرسنل حوزه خدمات شهری تشکر ویژه شود و باید از این حضور شبانه روزی و دلی این خادمان شهری قدردانی کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح‌اله امرالهی با اشاره به حجم خدمات ارائه‌شده در ایام عزاداری ماه محرم و صفر اظهار داشت: پرسنل شهرداری برای امام حسین(ع) باجان و دل کارکرده و ارائه این حجم از خدمات فراتر از وظایف ذاتی افراد است.
وی با تأکید بر توجه به مسائل فرهنگی در داخل شهرداری و خارج از شهرداری تأکید کرد: باید از زحمات پرسنل حوزه خدماتی تشکر و قدردانی ویژه کنیم تا پرسنل از این حجم بالای امور، خاصه در حوزه خدمات شهری از کار خسته نشوند.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: اجرای زیرساخت‌های دائمی در کم شدن زحمت پرسنل حوزه خدمات و اجرا کم کرده و برای این بخش از کارها باید تمام شهرداری بسیج شود.
وی خاطرنشان کرد: باید از پرسنل بخش خدمات شهری مراقبت کنیم، زیرا با این حجم از مراسمات ملی و مذهبی در شهر قم امکان خستگی و عادی شدن پذیرایی از زائران وجود دارد.
امرالهی در پایان یادآور شد: هر مسافر ممکن است تنها یک‌بار فرصت حضور در شهر قم را داشته باشد، ازاین‌رو باید با بهترین خاطره از پذیرایی و خدمات از شهر قم سفر کند.
انتهای پیام/