وضعیت ترافیک بلوار سردار سلیمانی ساماندهی شود
وضعیت ترافیک بلوار سردار سلیمانی ساماندهی شود
محرری با اشاره به اینکه شورای شهر آماده هرگونه همکاری جهت برگزاری شایسته برنامه هفته دفاع مقدس است، اظهار داشت: شهر قم، شهر مناسبت‌ها بوده و سالیانه میزبان میلیون زائر و مسافر است، وضعیت ترافیکی بلوار سردار شهید سلیمانی در مناسبت‌ها با همکاری پلیس راهور و شهرداری قم باید مورد توجه ویژه باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در صد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم شکست دشمنان در فراخوان‌های غیرقانونی را یادآور شد و اظهار داشت: درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی عامل شکست دوباره دشمنان است.
وی ضمن تشکر از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و همچنین استانداری و فرمانداری قم افزود: مدیریت شهری در قم تمام ملاحظات امنیتی را در نظر گرفته و با با شورای تأمین استان همکاری دارد و امروز باید یادآوری کنیم امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدای مدافع امنیت هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه جایگاه قم را در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی متذکر شد و گفت: شهر قم شهر مناسبت‌ها بوده و سالیانه میزبان میلیون زائر و مسافر است که نیاز به آماده‌باش دستگاه‌های امنیتی و خدماتی شهر بوده و شهرداری ارگان همیشه در میدان است.
وی در ادامه بعضی از مشکلات حوزه شهری را نیز با شهردار و معاونان مطرح و تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اعضای شورا ساماندهی ترافیک بلوار شهید سلیمانی در روزهای مناسبتی است که مردم را در رسیدن به پارکینگ و یا عبور از این بلوار دچار مشکلات زیادی کرده است.
محرری ادامه داد: باید هدایت مسیر به‌گونه‌ای باشد که کسانی که می‌خواهند از پارکینگ استفاده کنند از ظرفیت پارکینگ قبل از ورود به این بلوار اطلاع داشته باشند و در صورت تکمیل ظرفیت وارد این مسیر نشوند.
وی سپس برنامه‌ها و اقدامات شهرداری در ایام اربعین را نیز یادآور شد و گفت: امسال شاهد هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مختلف بودیم و شهرداری خدمات زیادی را در شهر قم، مرز مهران و کشور عراق به زائران و مسافران ارائه کرد که جای تشکر و قدردانی دارد.
رئیس شورای شهر قم نقش مردم را در پذیرایی از مسافران و زائران در شهر قم نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم در قرارگاه‌ها و مواکب مردمی شبانه‌روزی از مسافران پذیرایی کردن و امسال مشکلی در اسکان نداشتیم و هر کس وارد قم می‌شد از طریق شبکه مخابرات به یکی از محل‌های اسکان راهنمایی می‌شد.
وی در پایان به هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: شورا آمادگی مشارکت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس را داشته و شهرداری در صورت نیاز علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌تواند لایحه موردنیاز در این بخش را به شورا تقدیم کند، زیرا نمایشگاه دفاع مقدس در باغ‌موزه نیاز به حمایت داشته و باید صدای مردان جنگ به نسل جوان برسد.
انتهای پیام/