برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت برنامه های فرهنگی برای دانش‌آموزان
برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت برنامه های فرهنگی برای دانش‌آموزان
سرهنگ ذاکر با تشکر از همکاری شایسته شهرداری قم به عنوان کمیته پشتیبان در برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: نمایشگاه امسال هفته دفاع مقدس با رویکردی متفاوت از سال‌های گذشته و در دو بخش کودک و نوجوان و عمومی و با موضوعات مختلف طراحی و در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سرهنگ محمد ذاکر با حضور در صد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت اظهار داشت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با توجه به دو سخن از مقام معظم رهبری مبنی بر امیدآفرینی با جهاد تبیین و توجه به زبان هنر در جهاد تبیین برنامه‌ریزی‌شده است.
وی پشتیبانی و کمک شهرداری قم را در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس یادآور شد و افزود: نمایشگاه امسال با رویکردی متفاوت از سال‌های گذشته و در دو بخش کودک و نوجوان و عمومی و با موضوعات مختلف طراحی و در حال اجرا است که برای تکمیل آن نیاز به کمک شورا و شهرداری قم داریم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه الاسلام ادامه داد: امسال در برپایی نمایشگاه و یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه دانش آموزان درگیر شدند و با هماهنگی که با آموزش‌وپرورش انجام‌شده است روزانه ۲۰ اتوبوس از دانش آموزان به نمایشگاه خواهند آمد.
وی بودجه موردنیاز برای تکمیل نمایشگاه را ۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: استانداری و دستگاه‌های دیگر نیز قول کمک به برپایی نمایشگاه را داده‌اند و امیدواریم شورا و شهرداری قم نیز مانند همیشه در اجرای این برنامه به ما کمک کنند.
انتهای پیام/