نصب سامانه‌های کنترل ترافیک در مسیر بلوار شهید خداکرم
نصب سامانه‌های کنترل ترافیک در مسیر بلوار شهید خداکرم
دهناد از اجرای ۷ پروژه در منطقه سه شهری قم خبر داد و گفت: با توجه به تردد خودروهای سنگین در این بلوار، زیرسازی آن با سیستم WR طراحی‌شده است و سراسر بلوار شهید خداکرم به دوربین کنترل ترافیک، مجهز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سیدمحمدحسین دهناد با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل در ساختمان شهرداری منطقه سه قم و بررسی پروژه‌های در دست اقدام این منطقه، اظهار داشت: باید مردم را از روند کار خود، آگاه کرده و روند پیشرفت پروژه‌ها به‌صورت مستمر به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی افزود: بهسازی بلوار شهید خداکرم بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان یکی از پروژه‌های شاخص منطقه بوده که با توجه به الحاق هزار هکتار به این منطقه، اهمیت زیادی ازنظر ایمنی و ساماندهی جریان ترافیک دارد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: با توجه به تردد خودروهای سنگین در این بلوار، زیرسازی آن با سیستم WR طراحی‌شده است.
وی یادآور شد: در بلوار شهید خداکرم هفت پروژه تعریف شده و سراسر مسیر، مجهز به دوربین‌های کنترل ترافیک و ثبت تخلف خواهد شد.
همچنین ایجاد معبر کمربندی در حریم راه و به‌موازات بلوار شهید خداکرم در دست اقدام است.
دهناد، ساماندهی میدان تره‌بار و طراحی شوارع هزار هکتاری که به این منطقه الحاق شده را نیز مطرح کرد و گفت: ساخت تقاطع غیرهم‌سطح در خیابان حافظ و ریل راه‌آهن،‌ تکمیل‌کننده یکی از اصلی‌ترین رینگ‌های ترافیک شهر قم بوده و می‌تواند در توسعه و رونق منطقه در این محدوده تأثیر زیادی داشته باشد.
وی در ادامه منطقه سه را نیازمند توجه بیشتری دانست و تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شورای اسلامی شهر،‌ ساماندهی ورودی‌های شهر است؛ مهم‌ترین ورودی‌های شهر، از سمت تهران در منطقه سه قرار گرفته و نیازمند توجه است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: تداخل مسئولیت ارگان‌ها در حریم راه‌ها از مشکلات اجرایی ساماندهی ورودی‌ها است که برای رفع آن باید وظایف دستگاه‌ها در این ساماندهی، مشخص شود و شهرداری آمادگی ساماندهی در صورت واگذاری اختیارات است.
انتهای پیام/