ساماندهی پارکینگ شهید کاظمی در دستور کار شهرداری قم قرار گیرد
ساماندهی پارکینگ شهید کاظمی در دستور کار شهرداری قم قرار گیرد
دهناد ساخت پارک‌سوار را یکی از راه‌های برون‌رفت از ترافیک هسته مرکزی شهر برشمرد و گفت: شرایط پارکینگ شهید کاظمی بسیار بد بوده و رغبتی برای استفاده از آن در شهروندان و زائران وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم خواستار ساماندهی بلوار شهید سلیمانی شد و اظهار کرد: در مباحث علمی در حوزه ترافیک رساندن تمام خودروها به نزدیک‌ترین پارکینگ به محل تجمع اشتباه بوده و نمی‌توان بر اساس این رویکرد ترافیک شهر را ساماندهی کنیم.

وی ساخت پارک‌سوار را یکی از راه‌های برون‌رفت از ترافیک هسته مرکزی شهر دانست و افزود: طبق طرح جامع ترافیک باید چهار طرف شهر قم پارک‌سوار ساخته شود و تا زمانی که این پارک‌سوارها راه‌اندازی نشود مشکلی از ترافیک این بخش از شهر حل نخواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم مشکلات پارکینگ شهید کاظمی را نیز یادآور شد و تصریح کرد: شرایط این پارکینگ بسیار بد بوده و رغبتی برای استفاده از آن در شهروندان و زائران وجود ندارد.

وی با گلایه از عدم ساماندهی پارکینگ به دلیل موقت بودن آن گفت: سال‌ها است این ظرفیت بلااستفاده مانده و قرار است تا چند سال آینده به دلیل موقت بودن آن خدمات مطلوبی در آن ارائه نشود.

دهناد در پایان تأکید کرد: معلوم نیست مشکلات این عرصه کی و چطور حل شود، لازم است پارکینگ بهسازی شده و با شرایط مطلوب در اختیار شهروندان و زائران قرار گیرد.