مجوز دخانیات و کافی‌شاپ‌ها در حریم مدارس و مساجد لغو شود
مجوز دخانیات و کافی‌شاپ‌ها در حریم مدارس و مساجد لغو شود
ملایی رعایت پروتکل‌های فرهنگی در پیرامون مساجد و مدارس را مورد توجه قرار داد و گفت: نباید تا شعاع مشخصی مجوز مغازه‌های دخانیات و کافی شاپ در پیرامون مساجد و مدارس صادر شود، شهرداری نیز آماده هرگونه همکاری در خصوص کارهای فرهنگی شاخص در این حریم است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در صد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم کار در حوزه ایثار و شهادت را یکی از دغدغه‌های مهم شورای شهر دانست و اظهار داشت: باید کارهای فرهنگی بر اساس هویت دینی و انقلابی شهر قم تعریف شود .
وی خواستار توجه به نقش مساجد و هیئات مذهبی شد و گفت: مساجد و هیات قلب جامعه دینی هستند و باید در نظر داشته باشیم بیشترین نقش تربیتی را بعد از مساجد مدارس برعهده‌ دارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم رعایت پروتکل‌های فرهنگی در پیرامون مساجد و مدارس را مطرح کرد و گفت: نباید تا شعاع مشخصی مجوز مغازه‌های دخانیات و کافی شاپ در پیرامون مساجد و مدارس صادر شود.
وی ادامه داد: رعایت حریم مدرسه و مسجد برای کنترل آسیب‌های اجتماعی لازم بوده باید برای مساجد، مدارس و مراکز فرهنگی حریم قائل شویم و به این موضوع رسیدگی کنیم.
انتهای پیام/