رفتار و سبک مدیریتی مسئولان باید منطبق با آرمان شهیدان باشد
رفتار و سبک مدیریتی مسئولان باید منطبق با آرمان شهیدان باشد
دهناد تاریخ انقلاب و روز شهادت شهدا را فراتر از رویدادهای تاریخی دانست و گفت: اهداف، رفتار، گفتار و سبک مدیریتی مسئولان باید منطبق با آرمان شهیدان باشد؛ سیره شهدای ما در دوران دفاع مقدس همان سیره‌ای که به ما عزت جاودانه داد و امروز پیش روی ما است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ازخودگذشتگی و ایثار خانواده شهدا اظهار داشت: همه ما فرزندانی داریم و دل‌بستگی به فرزند را درک می‌کنیم و این مسئولیت ما را در قبال مادران شهدا سنگین می‌کند.

وی تاریخ انقلاب و روز شهادت شهدا را فراتر از رویدادهای تاریخی دانست و افزود: این روزها باید نقطه مکث مسئولان برای بازبینی عملکرد خود باشد تا بر اساس سیره شهدا رفتار کرده و اهداف خود را بر اساس اهداف شهدا منطبق کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با مرور وصیت و روایت هم‌سنگران شهدا تأکید کرد: نشانی از اهداف و انگیزه‌های مالی در زندگی شهدا نیست و ریاست گریزی و توجه به بیت‌المال ویژگی مشترک تمام شهدا است.

وی ادامه داد: دغدغه حفظ اسلام و خدمت به مردم از دیگر ویژگی‌های رفتاری شهدا بوده و می‌توان گفت شهدا در زمان حیات خود تابلوی بی‌بدیل اخلاص در جامعه بوده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر مقدس قم دربخش دیگری از سخنان خود گفت: یادمان باشد شهدا کوچکترین انگیزه مادی نداشتند عضو هیچ باند و گروهی نبودند، تکلیف محور بودندخستگی ناپذیر بودند، ریاست گریز بودند، نسبت به بیت المال حساس بودند کمک کار هم بودند اهل ریا نبودند، اهل خود نمایی نبودند تابلوی تمام نمای اخلاص بودند. از این جهت بود که امام راحل فرمودند: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با‏‎ ‎‏بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام.‏

دهناد در پایان با تشکر از برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس و برگزاری بزرگداشت شهدا تأکید کرد: گرامیداشت حقیقی شهدا توجه به سیره آن‌ها در خدمت و حفظ بیت‌المال است و باید همه شهدا را الگوی عملی خود در زندگی قرار دهند.