قم، شهری در ابعاد جهانی اما بدون بودجه ملی
قم، شهری در ابعاد جهانی اما بدون بودجه ملی
اخوان با تأکید بر مطالبه گری مدیران از دولت برای تأمین نیازهای زائران و ارائه خدمات گفت: شهر قم را مرکز تربیت ائمه جمعه، قضات کشور و حوزه‌های علمیه شیعیان بوده و هر هفته به میلیون‌ها نفر در مسجد مقدس جمکران خدمات ارائه می‌دهد که نیاز به تأمین اعتبار ملی دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در صد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم خواستار نگاه ویژه دولت به شهر قم شد و اظهار داشت: جایگاه شهر قم فراتر از یک شهر زیارتی بوده و باید با نگاه بین‌المللی به آن توجه شود.
وی شهر قم را مرکز تربیت ائمه جمعه، قضات کشور و حوزه‌های علمیه شیعیان عنوان کرد و افزود: شهر قم شهر مناسبت‌ها بوده و نیاز داریم از دولت برای تأمین هزینه‌های شهر قم مطالبه‌ای جدی داشته باشیم و نیازهای شهر قم به‌خوبی تبیین شود.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: همه اعضای شورا نیز در کنار مدیریت استان و شهر نسبت به مطالبه گری برای تخصیص اعتبارات برای قم تلاش کنند زیرا زائران مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر هر هفته خدمات نیاز داشته و باید ابعاد خدمات‌دهی در شهر قم به‌صورت واقعی دیده شود.
انتهای پیام/