حمایت مدیریت شهری از فعالیت ستاد مردمی اربعین در مسجد مقدس جمکران
حمایت مدیریت شهری از فعالیت ستاد مردمی اربعین در مسجد مقدس جمکران
صدوقی ضمن تشکر از حمایت‌های مدیریت شهری قم در حوزه خدمات، فرهنگی و حمل‌ونقل، گفت: نگاه مسجد مقدس جمکران در ایام اربعین نگاهی تکمیلی بود و در کنار شهرداری خدمات اسکان، پذیرایی و درمان به زائران و مسافران ارائه داده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ابراهیم صدوقی با حضور در صد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم میزبانی مسجد مقدس جمکران در ایام اربعین را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: امسال ستاد مردمی در مسجد مقدس جمکران از روز اول شهریور تا ۳۱ شهریور به زائران خدمات ارائه داد.
وی نگاه مسجد مقدس جمکران در ایام اربعین را نگاهی تکمیلی دانست و افزود: اسکان زائران و مسافران در ایام اربعین در مسجد مقدس جمکران در شبستان امام حسن عسگری(ع) به مساحت ۸ هزار مترمربع و دو هزار مترمربع سایر صحن‌های محصور مدیریت شد.
معاون خدمات زائری مسجد مقدس جمکران ادامه داد: ۲۶۰ خادم برادر و ۲۳۰ خادم خواهر در این ایام حضور داشتند و درمجموع ۶۰۵ هزار و ۶۱۵ پرس غذای گرم در مسجد مقدس جمکران طبخ شد.
وی تعداد افراد حاضر در کادر درمان را نیز ۲۹۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۰ طلبه مسلط به زبان نیز در این مدت حضور داشتند که کار فرهنگی و تبلیغی را انجام می‌دادند.
وی در پایان با تشکر از همکاری و حمایت شهرداری قم تأکید کرد: شهرداری و سازمان فرهنگی هنری به‌صورت مستقیم با مسجد همکاری داشتند که این همکاری در حوزه خدمات، فرهنگی و حمل‌ونقل بود که قابل‌تقدیر است.
انتهای پیام/