لزوم ارتقاء سامانه ۱۳۷ در استفاده از فناوری‌های چندرسانه‌ای
لزوم ارتقاء سامانه ۱۳۷ در استفاده از فناوری‌های چندرسانه‌ای
طلایی سامانه 137 را ظرفیت مهم شهرداری در ارتباط مردم با مدیران شهری دانست و گفت: : باید مردم بتوانند اعتراضات و مطالبات خود را به‌صورت فیلم و عکس به سامانه ارسال کنند و سامانه قم یار این ظرفیت را دارد که بتواند ارتباط مردم با مدیران را به‌صورت رسانه‌های نوین برقرار کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با حضور در سامانه ۱۳۷ و گفت‌وگو مستقیم با مردم اظهار داشت: امروز سامانه ۱۳۷ به پل ارتباطی بین مدیران شهری و مردم تبدیل‌شده و مردم نسبت به آن اعتماد پیداکرده‌اند.
وی سامانه ۱۳۷ را ظرفیت مهمی برای شهرداری دانست و افزود: این ارتباط مستقیم بین مردم و مدیران شهری و اعضای شورای شهر در تصمیم‌گیری و تخصیص بودجه بسیار تأثیرگذار بوده و راهنمایی برای رفع مشکلات مردم در محلات است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم رسیدگی به تماس‌ها و اعتراضات مردم را اولویت مدیران منطقه اعلام کرد و گفت: بعد از ابلاغ پیام‌ها و درخواست‌های مردم به سازمان‌ها و مناطق موردنظر باید جواب پیگیری و اعلام رفع مشکل به مردم داده شود تا اعتماد مردم جلب شود.
وی بیشترین مطالبات مردم را در حوزه خدمات شهری دانست و بیان کرد: امروز نیز بیشترین مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری و رفت‌وروب بود و نسبت به کمبود اتوبوس‌ها و ساماندهی بازار روزها نیز مطالباتی داشتند.
طایی در پایان خواستار استفاده از فناوری‌های نوین در سامانه ۱۳۷ شد و تأکید کرد: باید مردم بتوانند اعتراضات و مطالبات خود را به‌صورت فیلم و عکس به سامانه ارسال کنند و سامانه قم یار این ظرفیت را دارد که بتواند ارتباط مردم با مدیران را به‌صورت رسانه‌های نوین برقرار کند.
انتهای پیام/