لزوم ارتقاء ساختار اداری و تأمین نیروی انسانی در سازمان بازرسی شهرداری قم
لزوم ارتقاء ساختار اداری و تأمین نیروی انسانی در سازمان بازرسی شهرداری قم
صابری با تأکید از حمایت شورای شهر از ارتقاء ساختار اداری و تأمین نیروی انسانی در سازمان بازرسی شهرداری قم گفت: شورای شهر آمادگی حمایت و پشتیبانی از این واحد را دارد زیرا حوزه نظارت تضمین‌کننده سلامت کار و رضایت شهروندان در اقدامات شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن صابری با تأکید بر جایگاه سازمان بازرسی در سلامت کار در حوزه شهری اظهار داشت: حوزه نظرات در بدنه شهرداری نقاط ضعفی دارد که باید شناسایی و برطرف شود.
وی سازمان بازرسی را نیازمند ارتقاء ساختار اداری دانست و افزود: کمبود نیروی انسانی و بودجه در این سازمان دو چالش بزرگ در این بخش است که باید به آن رسیدگی شود.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: شورای شهر آمادگی حمایت و پشتیبانی از این واحد را دارد زیرا حوزه نظارت تضمین‌کننده سلامت کار و رضایت شهروندان در اقدامات شهرداری است.
وی یادآور شد: بهینه‌سازی فرایندهای نظارتی واداری این سازمان باید در دستور کار قرار گیرد و شورا نیز نسبت به این موضوع پیگیری لازم را خواهد داشت.
صابری در پایان با ابراز رضایت از عملکرد سازمان بازرسی شهرداری قم تصریح کرد: باوجود کمبود نیروی انسانی و بودجه این سازمانف شاهد عملکرد بسیار خوب آن در ایام محرم و صفر به‌خصوص اربعین بودیم که امیدواریم با این اصلاح ساختار شاهد اتفاقات خوبی در شهرداری باشیم.
انتهای پیام/