تدوین نظام مسائل حوزه عمران در شهر قم
تدوین نظام مسائل حوزه عمران در شهر قم
دهناد از تدوین نظام مسائل حوزه عمران شهر قم در 7 محور خبر داد و گفت: در این نظام مسائل راهکار تمام مشکلات ارائه‌شده که با تعامل سازنده بین مدیریت شهری و استان قابل‌ اجرا بوده و آهنگ پیشرفت در شهر مقدس قم را سرعت می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در دیدار سید محمد آقامیری استاندار قم، ابعاد ملی و بین‌المللی شهر قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: شهر قم فراتر از یک کلان‌شهر در کشور و دنیا مطرح بوده و این فاصله تا شرایط مطلوب در شهر قم زیبنده این جایگاه نیست.
وی جبران عقب‌ماندگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را نیازمند مدیریت جهادی در استان و شهر دانست و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب به بیش از ۱۵ بار به مسئله توسعه اشاره‌شده است که شورای ششم نیز با این دغدغه کار و فعالیت می‌کند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم حرکت به سمت توسعه را نیازمند مدیریت شهری قوی عنوان و تأکید کرد: برای پیشرفت نیازمند شورای شهر و شهرداری قوی هستیم و نباید جایگاه شورا تضعیف شود.
وی در ادامه از تدوین نظام مسائل عمران شهر قم خبر داد و گفت: نظام مسائل عمران شهر قم در ۷ محور تدوین‌شده که توسعه پیرامون حرم مطهر و منطقه جمکران از مسائل مهم و کلیدی این نظام مسائل است.
دهناد در پایان تأکید کرد: در این نظام مسائل راهکار تمام مشکلات ارائه‌شده که با تعامل سازنده بین مدیریت شهری و استان قابل اجرا بوده و آهنگ پیشرفت در شهر قم را سرعت می‌دهد.
انتهای پیام/