از لزوم افزایش بودجه فرهنگی تا تقویت سازمان بازرسی و حراست شهرداری قم
از لزوم افزایش بودجه فرهنگی تا تقویت سازمان بازرسی و حراست شهرداری قم
صابری با تأکید بر اهمیت نظارت و بازرسی در جلوگیری از انحراف گفت: شهرداری قم 388 مأموریت را در شهر انجام‌ می‌دهد و این حجم از مسئولیت نیاز به نظارت مدام دارد تا جلوی انحراف و نارضایتی مردم گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری در دیدار سید محمد آقامیری با استاندار قم، تقویت دستگاه‌های نظارتی را عامل سلامت یک مجموعه دانست و اظهار داشت: اداره بازرسی و حراست شهرداری قم دو بخش مهم و کلیدی در این نهاد است.
وی تقویت سازمان بازرسی و حراست را در شهرداری لازم خواند و افزود: سازمان بازرسی نیاز به اصلاح ساختار و تأمین نیروی انسانی و افزایش بودجه داشته و باید تقویت این بخش در دستور کار قرار گیرد.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مقدس قم یادآور شد: شهرداری قم ۳۸۸ مأموریت را در شهر انجام‌ می‌دهد و این حجم از مسئولیت نیاز به نظارت مدام دارد تا جلوی انحراف و نارضایتی مردم گرفته شود.
وی در ادامه حرکت به سمت مدیریت هوشمند را تذکر داد و بیان کرد: متأسفانه شهرداری قم هنوز به‌صورت سنتی اداره شده و این نوع مدیریت معضلاتی مانند عدم شفافیت و افزایش تخلفات را در برخواهد داشت.
صابری همچنین به دغدغه مقام معظم رهبری در پرداختن به مسائل فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه با همه تذکرات مقام معظم رهبری هنوز حوزه فرهنگ در شهر قم کمترین بودجه را در مدیریت شهری به خود اختصاص داده که نیاز است در آن تجدیدنظر شود.
وی در پایان خواستار تشکیل کمیته مشترک بین استانداری، شورا و شهرداری شد و خاطرنشان کرد: نیاز است کمیته‌ای مشترک برای پیشرفت در حوزه سرمایه‌گذاری تشکیل شود تا در جهت توسعه شهر حرکت کنیم.
انتهای پیام/