لزوم برنامه‌ریزی کلان در جذب سرمایه‌گذار برای توسعه شهر
لزوم برنامه‌ریزی کلان در جذب سرمایه‌گذار برای توسعه شهر
طلایی خواستار برنامه‌ریزی کلان در حوزه سرمایه‌گذاری شد و گفت: امکان جذب گردشگر زیارتی و سلامت در شهر قم فرصتی است که باید از آن بیشترین بهره را در جهت توسعه شهر ببریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی در دیدار با استاندار قم توسعه شهر قم را در چند سال گذشته قابل‌توجه خواند و اظهار داشت: طی سال‌های گذشته شهر قم به یک کارگاه عمرانی تبدیل‌شده و امروز چهره شهر نسبت به ۱۰ سال گذشته چهره‌ای متفاوت است.
وی یکی از راه‌های توسعه شهر را جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دانست و افزود: متأسفانه تنها متولی فعال در شهر قم شهرداری است و هیچ‌یک از نهادها در حوزه گردشگری قم برای جذب سرمایه‌گذار اقدامی انجام نداده است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم پتانسیل شهر قم را در جذب گردشگران مذهبی و سلامت یادآور شد و گفت: امکان جذب گردشگر زیارتی و سلامت در شهر قم فرصتی است که باید از آن بیشترین بهره را در جهت توسعه شهر ببریم.
وی خواستار برنامه‌ریزی کلان در حوزه سرمایه‌گذار شد و بیان کرد: تا امروز شهرداری قم توانسته بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان در بخش سرمایه‌گذاری آورده برای شهر داشته باشد اما پتانسیل‌های شهر قم بیش از این اعداد بوده و برای تحقق این مهم باید عزمی استانی شکل گیرد.
انتهای پیام/