قم در نظافت و زیبایی در بین کلان شهرهای کشور شاخص است
قم در نظافت و زیبایی در بین کلان شهرهای کشور شاخص است
محرری با اشاره به آنکه شهر قم در حوزه نظافت و رفت‌وروب یکی از شهرهای دارای امتیاز کشور بوده و رفت‌وروب به‌صورت روزانه انجام می‌شود، گفت: این امتیاز شاخص با زحمات پاکبانان عزیز کسب شده است و مدیریت شهری قدردان این عزیزان می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، اعضای شورای اسلامی شهر قم امروز با حضور در استانداری قم و دیدار با دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم، به بررسی مسائل روز در حوزه شهری پرداختند.
در این جلسه محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن تبریک سالروز ورود حضرت معصومه(س) و روز قم و با یادآوری پیروزی ملت و منطقه فلسطین علیه دولت قاصب صهیونیسم اظهار داشت: این پیروزی مقدمه‌ای بر پیروزی نهایی حق بر باطل خواهد بود.
وی در ادامه اعضای شورای ششم را معرفی کرد و افزود: ۱۳ نماینده مردم با تخصص‌های متناسب با کرسی‌های پیش‌بینی‌شده در ۷ کمیسیون مشغول بوده و بیش از ۳۸۸ خدمت را در حوزه مدیریت شهری را رهبری و نظارت می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: شورای اسلامی شهر قم یکی از سالم‌ترین شوراهای کشور بوده و هیچ حاشیه‌ای اقتصادی و سیاسی نداشته و با تمام قدرت در خدمت مردم و شهر بوده و وظایف خود را انجام می‌دهد.
وی در ادامه گزارشی از کمیسیون‌های تخصصی شورا ارائه داد و بیان کرد: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در دوره ششم تشکیل‌شده و درروند تصمیم‌گیری‌ها به‌صورت تخصصی بسیار تأثیرگذار است.
محرری ادامه داد: کمیسیون‌ها با توجه به نیازهای خود مشاورانی دارند که به‌صورت تمام‌وقت و پاره‌وقت در خدمت کمیسیون‌ها بوده تا وظیفه نظارت شوراها به‌صورت جامع انجام شود و با حضور در کمیته‌های تخصصی شهرداری در کنار اعضا حضور دارند.
وی همچنین یادآوری کرد: اعضای شورا به‌عنوان ناظر در مناطق شهرداری نیز حضور دارند و در هیئت‌مدیره تمام سازمان‌ها بر روند اجرای مصوبات شورا نظارت دارند و تا امروز در شورای ششم ۱۰۵ جلسه رسمی با بیش از ۷۰۰ مصوبه نیز تشکیل‌شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: امروز شهر قم در حوزه نظافت و رفت‌وروب یکی از شهرهای دارای امتیاز کشور بوده و رفت‌وروب به‌صورت روزانه انجام می‌شود و حقوق کارگران پیمانکار نیز هم‌زمان با پرسنل شهرداری و به‌روز پرداخت می‌شود.
وی در پایان ابراز کرد: در بسیاری از شهر روفت و روب و جمع‌آوری زباله به‌صورت یک روز در میان انجام می‌شود اما در شهر قم باوجود هزینه‌های سنگین آن به‌صورت روزانه انجام‌شده و باوجود برگزاری مناسبت‌های مختلف امروز جزء یکی از شهرهای تمیز کشور است.
انتهای پیام/