روز قم فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و اقتصادی شهر قم به جهان
روز قم فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و اقتصادی شهر قم به جهان
محرری با تأکید بر استفاده از فرصت روز قم در معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و اقتصادی شهر قم در سطح ملی و بین‌المللی گفت: شورای شهر قم برای ثبت‌ روز قم در تقویم رسمی پیگیری‌های زیادی کرده و این افتخار به نام شورا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در صد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تبریک پیروزی حماس و جبهه مقاومت در مقابل صهیونیسم اظهار داشت: مردم فلسطین با همه تحریم‌ها توانست انتقام سختی از اسرائیل کودک کش بگیرد و قدرت خود را به جهان ثابت کند.
وی شکست هیمنه پوشالی اسرائیل را پیش‌بینی صادق مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: به‌زودی شاهد نابودی اسرائیل و صهیونیسم از نقشه جهان خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به سالروز ورود حضرت معصومه (س) و روز قم اشاره کرد و گفت: باید از این فرصت در جهت معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و اقتصادی شهر قم استفاده کرده و شهر قم را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.
وی ثبت روز قم را در تقویم رسمی کشور را مطرح و تصریح کرد: ثبت‌ روز قم در تقویم رسمی در شورای فرهنگ عمومی در حال پیگیری بوده و شهردار قم پیگیر ثبت‌نام شهر قم به‌عنوان پایتخت جهان تشیع در جهان است.
محرری در ادامه نام‌گذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) را به نام قم یکی افتخارات شورای شهر قم دانست و بیان کرد: شورای شهر قم برای ثبت‌ روز قم در تقویم رسمی پیگیری‌های زیادی کرده و این افتخار به نام شورا خواهد بود.
وی در ادامه آغاز هفته فراجا را نیز تبریک گفت و خاطرنشان کرد: ما امنیت و سلامت شهر و شهروندان را مدیون نیروی انتظامی هستیم و با تدابیر آن‌ها بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی‌شده و خیرات و برکات زیادی برای شهر داشته است.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در پایان تعامل بین مدیریت شهری و نیروی انتظامی را قابل‌تأمل دانست و ابراز کرد: در سال گذشته این تعامل و همکاری در بالاترین سطح خود در چند سال گذشته بوده و امیدواریم در کنار هم مشکلات مردم را بهتر و در کمترین زمان حل کنیم.
انتهای پیام/