حماس انتقام خون‌های به‌ناحق ریخته مردم فلسطین را گرفت
حماس انتقام خون‌های به‌ناحق ریخته مردم فلسطین را گرفت
صابری با بیان اینکه ظلم پایدار نخواهد بود و وعده نابودی رژیم کودک کش اسرائیل به‌زودی محقق خواهد شد، گفت: عملیات حماس در حمله به مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت بود که ظالمان جهان را در بهت و حیرت فرو برده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری با تبریک ایام ورود حضرت معصومه (س) به قم و پیروزی‌های جبهه مقاومت، اظهار داشت: عملیات حماس در حمله به مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت بود که ظالمان جهان را در بهت و حیرت فروبرد.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: سردمداران رژیم اشغالگر قدس تصور می‌کردند می‌توانند برای همیشه به ظلم و ستم خود ادامه دهند و حتی امنیت کشورهای دیگر را با تهدید به خطر بیندازد؛ اما مشخص شد چقدر سست و پوشالی هستند.
وی افزود: با وجود همه سختی‌ها و فشارهایی که علیه غزه و مردم فلسطین وجود داشت توانستند باقدرت ایمان از سنگ به موشک دست پیدا کنند، دنیا شاهد این بود که ظلم پایدار نخواهد بود و وعده نابودی رژیم کودک کش اسرائیل به‌زودی محقق خواهد شد.
صابری گفت: معاملات حق و باطل در سرپا نگه‌داشتن رژیم جعلی صهیونیستی پشت میز قمارخانه‌های استکبار جهانی رقم زده نمی‌شود؛ بلکه این قدرت اتحاد جبهه مقاومت است که معاملات جهان را رقم خواهد زد.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مواضع کشورهای منطقه از جمله عربستان در قبال محکومیت رژیم اشغالگر قدس و حمایت از جبهه مقاومت نشان داد نمی‌توانند با تهدید و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی کشورهای اسلامی روابط با این رژیم صهیونیستی را عادی‌سازی کنند.
وی ادامه داد: دستپاچگی سران رژیم صهیونیستی و ترس و وحشت سربازان و ناکامی فرماندهان ارتش این رژیم جعلی نشان می‌دهد که قدرت ایمان فراتر از قدرت سلاح‌های جنگی است در این طرف میدان رزمندگان حماس با شجاعت شهادت را سعادت می‌دانند و ترسی به دل خود. به نمی‌دهند.
صابری تأکید کرد: جوانان امروز فلسطین که بااقتدار مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند همان کودکانی هستند که اسارت، شکنجه، شهادت و جانبازی مادران، پدران و فرزندان فلسطین و مبارزه با سنگ را به چشم دیدند و با رؤیای انتقام خون‌های به‌ناحق ریخته شده بزرگ شدند و امروز به سلاح‌های پیشرفته‌ای مجهز شدند و دیگر رژیم از درون تهی شده اسرائیل توان مقابله با این رزمندگان را نخواهد داشت.