هیمنه رژیم اشغالگر قدس برای همه دنیا شکسته شده است
هیمنه رژیم اشغالگر قدس برای همه دنیا شکسته شده است
سردار کاجی با اشاره به این مهم که اسرائیل طی دو سال گذشته به دنبال نابودی نیروهای حماس بوده است، گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس شکست‌ خورده و هیمنه این دولت غیرقانونی و متجاوز برای همه دنیا شکسته شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سردار حسین کاجی در صد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به تحلیل شرایط روز فلسطین و نوار غزه پرداخت و اظهار داشت: اسرائیل طی دو سال گذشته به دنبال نابودی نیروهای حماس بوده است.
وی افزود: این نبرد قرار بود شروع شود و اسرائیل برنامه‌ریزی را کرده بود اما در این مورد حماس پیش‌قدم شده و تا پیروزی نهایی فلسطین و آزادسازی مسجد القصاء امیدواریم ادامه پیدا کند.
سردار کاجی تأکید کرد: امروز اسرائیل مرده است و در مقابل نیروهای حماس شکست‌خورده است و هیمنه این دولت غیرقانونی و متجاوز برای همه دنیا شکسته شده است.
وی نخستین شهید در راه حمایت از فلسطین را از اهالی قم دانست و بیان کرد: ما یک اسیر و یا شهید نیز از شهر قم داریم و باید این اسطوره‌ها به مردم و جوانان قمی معرفی شود و خیلی کارها باید در حوزه انجام شود و نیاز به حمایت مدیریت شهری داریم.
سردار کاجی تصریح کرد: نیاز به کمک داریم تا نام و خاطرات شهدای مدافع حرم ایرانی و خارجی ثبت شود و این کار مورد تائید مقام معظم رهبری نیز است.
وی در پایان تأکید کرد: خون شهدا جواب داده است و باید به این نکته توجه کنیم حمایت از فلسطین مطالبه مردم است و این حمایت مردمی و فراتر از حمایت سیاسی است.
انتهای پیام/