مردم شهر قم در حمایت از مردم غزه پیشگام هستند
مردم شهر قم در حمایت از مردم غزه پیشگام هستند
حجت الاسلام و المسلمین استقامت با تاکید بر نام‌گذاری یکی از میادین شهر به نام مردم فلسطین، گفت: مردم ایران امروز حامی مردم فلسطین بوده و در این حمایت مردم قم پیش‌قدم هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وقایع اخیر در غزه اظهار داشت: امروز جهان شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیست علیه مردم مظلوم غزه بوده اما سکوت کرده و چشم‌های خود را بر روی این جنایت بسته است.
وی افزود: اسرائیل به‌عنوان مسلح‌ترین ارتش دنیا در مقابل چند جوان بدون سلاح شکست‌خورده و این جنگ نابرابر برای اسرائیل بد خواهد بود.
عضو شورای اسلامی شهر قم سفرهای اخیر مسئولان آمریکایی به اسرائیل را نشان استیصال این رژیم در برابر جوانان فلسطینی دانست و گفت: اعمال تحریم آب، غذا و دارو بسیار ناجوانمردانه بود و مردم در نوار غزه در شرایط بدی بسر می‌برند.
وی شهادت بیش از ۲ هزار نفر را در حملات اخیر اسرائیل یادآور شد و گفت: آمارها از شرایط بد و شهادت بسیاری از زنان و کودکان شیرخوار خبر می‌دهد که جای تأسف برای همه دنیا دارد.
حجت‌الاسلام استقامت در پایان نام‌گذاری یکی از میادین شهر به نام فلسطین را تأیید کرد و یادآور شد: مردم ایران امروز حامی مردم فلسطین بوده و در این حمایت مردم قم پیش‌قدم هستند.
انتهای پیام/