برگزاری ورزش همگانی رایگان برای بانوان در باشگاههای شهر
برگزاری ورزش همگانی رایگان برای بانوان در باشگاههای شهر
سانی خانی از برگزاری ورزش همگانی رایگان برای بانوان در باشگاههای شهر خبر داد و گفت: باشگاه‌های تخت نظارت اداره کل ورزش و جوانان از ساعت 7 تا 9 صبح در اختیار بانوان بوده و هرروز ورزش همگانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ابراهیم سانی خانی با حضور در صد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم گزارشی از نظارت و عملکرد باشگاه‌های ورزشی در قم ارائه داد و اظهار داشت: نظارت در باشگاه‌های مردانه و زنان در شهر قم به‌صورت جدی انجام‌شده و از سال ۹۹ بیش از ۸۰ باشگاه پلمپ شده است.
وی خواستار ورود افراد متدین از حوزه‌های علمیه به ورزش شد و گفت: ما نیاز داریم مجوز تأسیس باشگاه را برای افرادی صادر کنیم صلاحیت لازم را دارند و جای افراد متدین و حوزوی در این عرصه خالی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برتری استان قم در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در باشگاه‌های ورزشی خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲ هزار کار فرهنگی در سطح باشگاه‌ها انجام‌شده و استان قم رتبه نخست در این حوزه را در کشور کسب کرده است.
وی همچنین از برگزاری ورزش همگانی رایگان برای بانوان در ورزشگاه‌های سطح شهر خبر داد و گفت: باشگاه‌های تخت نظارت اداره کل ورزش و جوانان از ساعت ۷ تا ۹ صبح در اختیار بانوان بوده و هرروز ورزش همگانی برگزار می‌شود.
سانی خانی ارتقاء رتبه استان قم را از ۲۶ کشوری به ۱۴ اتفاقی خوب دانست و بیان کرد: امسال ما میزبان برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی، افتخار شهر هستیم و این المپیاد از ۲۶ مهر تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: این المپیاد در بوستان‌های شهر باهدف تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش اجرا می‌شود و امیدواریم الگویی برای سایر استان‌ها باشد.
انتهای پیام/