افراد کم‌توان باید موردحمایت مدیریت شهری قرار گیرند
افراد کم‌توان باید موردحمایت مدیریت شهری قرار گیرند
دهناد با تاکید بر حمایت مدیریت شهری از افراد کم‌توان گفت: افراد کم‌توان با تمام محدودیت‌هایی که دارند باید موردحمایت مدیریت شهری قرار گیرند و بستر لازم برای حضور امن در جامعه برای آن‌ها فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با یادآوری روز عصای سفید اظهار داشت: شهر قم به‌عنوان شهری با هویت انقلابی و دینی باید در خدمت به کم‌توانان در کشور سرآمد باشد.
وی تأکید کرد: افراد کم‌توان با تمام محدودیت‌هایی که دارند باید موردحمایت مدیریت شهری قرار گیرند و بستر لازم برای حضور امن در جامعه برای آن‌ها فراهم شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بازدید اخیر از مدارس استثنایی شهر گفت: یکی از مطالبات خانواده کم‌توانان تأمین شرایط بازی در بوستان‌ها برای کودکان کم‌توان است که متأسفانه هنوز این امکان در شهر قم اجرایی نشده است.
وی از معاون خدمات شهری شهرداری قم خواستار تأمین وسایل بازی برای کودکان کم‌توان شد و گفت: باید شهرداری برای این افراد کاری کرده و بستر شادی و نشاط این کودکان را فراهم کند.
انتهای پیام/