لزوم تشکیل معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در شهرداری قم
لزوم تشکیل معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در شهرداری قم
صابری با تأکید بر اهمیت توجه به حوزه سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری خواستار تشکیل معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در شهرداری قم شد و گفت: برای رونق اقتصادی شهر نیاز است با ایجاد زیرساخت‌های مناسب شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین مردم فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری در صد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، اهمیت توجه به حوزه سرمایه‌گذاری را مدیریت شهری یادآور شد و اظهار داشت: حرکت به سمت توسعه شهر مقوله‌ای مهم و پیچیده است که مدیریت شهری نمی‌توان تمام بار آن را به دوش گیرد.
وی ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه را وظیفه مدیریت شهری دانست و افزود: برای رونق اقتصادی شهر نیاز است با ایجاد زیرساخت‌های مناسب شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین مردم فراهم کنیم تا سرعت توسعه و رونق در شهر افزایش پیدا کند.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم در زمان مطرح‌شدن لایحه “اخذ مجوز اساسنامه سازمان سرمایه‌گذاران و مشارکت‌های مردمی” تأکید کرد: تشکیل سازمان نمی‌تواند اتفاق بزرگی را در این حوزه رقم‌زده و مشکلات و برنامه‌ها را در این حوزه کفایت کند درنتیجه نیاز است به این موضوع در سطح معاونت ورود کرده تا بتوانیم در این بخش موفقیت‌هایی کسب کنیم.
وی در پایان یادآوری شد: باوجود تمام تلاش‌های شهرداری برای جذب سرمایه‌گذاران و رفع موانع اما بازخورد خوبی دریافت نمی‌شود و ما از ابتدای شورای ششم پیگیر ارتقاء سطح این بخش بوده‌ایم زیرا با این تعداد نیرو و امکانات و اختیارات نمی‌توان در مسئله‌ای به این مهمی موفقیتی کسب کرد.
انتهای پیام/