زمان اتحاد کشورهای مسلمان در برابر نقض آشکار حقوق بشر در جهان است
زمان اتحاد کشورهای مسلمان در برابر نقض آشکار حقوق بشر در جهان است
مسگری با اعلام حمایت از مردم فلسطین و لزوم روشنگری نقض حقوق بشر توسط کشورهای مدعی گفت: امروز روز اتحاد بین مسلمانان است، روزی که باید نشان دهیم پیرو دینی هستیم که قبل از آن که کشورهای مدعی حقوق بشر مفهومی از این عبارت را بدانند عدالت و برابری را ترویج کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری با اشاره به کشتار مسلمانان در نوار غزه و در بیمارستان الااهلی اظهار داشت: امروز جهان شاهد ظلمی آشکار و جنایتی هولناک است که در برابر آن سکوت کرده است.
وی ضمن محکوم کردن جنایتهای رژیم صهیونیستم و نسل‌کشی فلسطینیان افزود: چطور می‌شود دم از حقوق بشر زد و از رژیم قاصب و کودک‌کش اسرائیل حمایت‌های مالی و تسهیلاتی کرد؟.
عضو شورای اسلامی شهر قم سفر مقام‌های کشورهای مدعی حقوق بشر را به اسرائیل نمونه آشکار نقض حقوق بشر دانست و بیان کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر قحطی آب و غذا ، نبود دارو، ناامنی در امکانی که در تمام دنیا جزء پروتکلهای امنیتی قرار دارد را نادیده گرفته و تنها با شعار و ظاهرفریبی می‌خواهند دنیا را مدیریت کنند.
وی حمایت جمهوری اسلامی ایران و به خصوص مردم شهر قم را از فلسطین یادآور شد و تاکید کرد: حمایت از مظلوم و احقاق حق مهم‌ترین اولویت و وظیفه ما بوده و هیچ گاه حاضر نیستیم از این حمایت دست برداریم.
مسگری در پایان خطاب به کشورهای مسلمان جهان گفت: امروز روز اتحاد بین مسلمانان است، روزی که باید نشان دهیم پیرو دینی هستیم که قبل از آن که کشورهای مدعی حقوق بشر مفهومی از این عبارت را بدانند عدالت و برابری را ترویج کرد و با مرام عدالت بزرگ‌ترین امپراتوریهای جهان را سرنگون کرده است.
انتهای پیام/