لزوم اتحاد مردم جهان در مقابله کشتار زنان و کودکان غزه
لزوم اتحاد مردم جهان در مقابله کشتار زنان و کودکان غزه
صابری با تاکید بر قدرت مردم در ممانعت دولتهای مدعی حقوق بشر از اسرائیل کودک کش گفت: برای توقف جنایت در جهان امیدی به دولت‌ها نیست و باید مردم جهان با اتحاد و اعتراض گسترده نسبت به عملکرد دولت‌ها با اقدامات مدنی جلوی این جنایت‌ها را بگیرند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری با اشاره به انفجار بیمارستان الاهلی در غزه اظهار داشت: کشتار هزاران نفر در غزه و تحریم آب، غذا و دارو برای افراد غیر نظامی جنایت و ظلمی آشکار است.
وی حمایت دولتهای مدعی حقوق بشر از اسرائیل را نشان سقوط ارزشهای انسانی در جهان دانست و افزود: مردم جهان باید در مقابل دولت‌های مدعی حقوق بشر بایستند و اجازه ندهند مردم غزه در تحریم غذا، آب و دارو بمانند و کشتاری چنین فجیع اتفاق بیفتد.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت اسلامی شهر قم تاکید کرد: برای توقف جنایت در جهان امیدی به دولت‌ها نیست و باید مردم جهان با اتحاد و اعتراض گسترده نسبت به عملکرد دولت‌ها با اقدامات مدنی جلوی این جنایت‌ها را بگیرند.
صابری با مرور تاریخ جنایت‌های کشور اسرائیل و آمریکا یادآور شد: در ۲۰ سال گذشته آمریکا و اسرائیل مهم‌ترین عامل ناامنی و کشتار در خاورمیانه و دنیا بوده و این در حالی است که پر مدعا ترین کشورها در سر دادن شعارهای پرزرق و برق حقوق بشر هستند.
وی در پایان با تاکید بر حمایت مردم ایران و شهر قم از فلسطین تصریح کرد: قدرت مردم همیشه بیشتر از دولت‌ها بوده و نباید اجازه بدهند دولت‌ها با حمایت از اسرائیل اجازه ادامه این کشتار  به خصوص کشتار کودکان و زنان را بدهند.
انتهای پیام/