بمباران بیمارستان مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی است
بمباران بیمارستان مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی است
طلایی با محکوم کردن بمباران بیمارستان و جنایت علیه بشریت گفت: تنها راه حذف همیشگی اسرائیل اتحاد و همبستگی کشورهای جهان و اسلامی است و باید به صدای ناله این کودکان بی‌پناه پاسخ دهیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی در محکومیت جنایت‌های آشکار رژیم صهیونیسمی اظهار داشت: حمله به بیمارستان نمونه بارز وحشی‌گری و درندگی دو رژیم کودک کش آمریکا و اسرائیل است.
وی شنیده شدن صدای ناله‌های کودکان مظلوم فلسطین را متذکر شد و افزود: تنها راه حذف همیشگی اسرائیل اتحاد و همبستگی کشورهای جهان و اسلامی است و باید به صدای ناله این کودکان بی‌پناه پاسخ دهیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: بمباران بیمارستان مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی است و قتل‌عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه اوج سفاکی و رذالت است.
طلایی یادآور شد: رژیم صهیونیسم و آمریکا در برابر دید همه جهان به قواعد و اصول انسانی بی‌اعتنایی می‌کنند و ماهیت ضد انسانی خود را نشان می‌دهند اما دنیا در برابر آن‌ها سکوت کرده است.
وی در پایان با یادآوری حمایت مردم ایران و شهر قم از مظلومیت فلسطین تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در برابر این جنایت سکوت کرده و این قساوت را محکوم می‌کنیم و در برابر ظلم خواهیم ایستاد.
انتهای پیام/