کنترل و محدودیت ناهنجاری‌های اجتماعی به مردم سپرده شود
کنترل و محدودیت ناهنجاری‌های اجتماعی به مردم سپرده شود
آمره با تأکید بر استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه مسائل اجتماعی گفت: باید در حل مسائل اجتماعی از فناوری‌های نوین استفاده کرده و با تشکیل اتاق فکر با نخبگان بستر حضور فعال مردم را در حل مسائل و آسیب‌های اجتماعی فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، معصومه آمره در دیدار با شرکت‌های دانش‌بنیان که در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم انجام شد اظهار داشت: کار در حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی نیز مانند سایر مسائل باید به‌روز و برگرفته از فناوری‌های جدید باشد.
وی استفاده از فناوری‌های اجتماعی را نیاز مدیریت شهری دانست و افزود: این بی‌توجهی به فناوری و جایگاه آن در اجتماع باعث شده است ما در حوزه فرهنگ دچار مشکلات عدیده ای شده و ارتباط خود را با مردم به‌صورت مستقیم از دست بدهیم.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم حضور استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های اجتماعی را لازم خواند و گفت: نیاز است با مجموعه‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی اتاق فکری تشکیل دهیم تا این تعامل به‌روز و به‌صورت مستمر انجام شود.
وی خواستار بازدید حضوری از شرکت‌های دانش‌بنیان شد و بیان کرد: نظام مسائل امور شهری برای مجموعه نخبگانی ارسال شود تا بتوانیم به یک فهم مشترک و جدید در حوزه شهری رسیده و گفتمان به‌روزی در شهرداری قم شکل دهیم.
وی در پایان تأکید کرد: تغییر فرهنگ تنها توسط استارت آپ‌های کوچک و نهادهای مردمی امکان دارد و باید مدیریت مسائل فرهنگی به دست مردم سپرده شود زیرا مردم بهتر می‌توانند ناهنجاری های جامعه را کنترل و محدود کنند.
انتهای پیام/