بیشترین اتحاد و هم بستگی بین جوانان در مساجد شکل می گیرد
بیشترین اتحاد و هم بستگی بین جوانان در مساجد شکل می گیرد
سید مجتبی سبحانی ثابت با تأکید بر تربیت نسلی انقلابی و توانمند در مساجد گفت: هر چه مساجد و کانون‌های فرهنگی در شهر قوی‌تر عمل کنند ما شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی بیشتری بوده و دشمن کمتر می‌تواند در جوانان نفوذ کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم با تأکید بر اهمیت و جایگاه فرهنگی کانون‌های مساجد اظهار داشت: باید بیشترین اتحاد و هم بستگی بین جوانان در مساجد شکل گیرد.
وی خواستار توجه به مربیان دعوت‌شده به مساجد شد و افزود: تنها جمع‌کردن جوانان در مساجد نباید ملاک قرار گیرد بلکه باید خوراک فرهنگی مناسب نیز برای آن‌ها تهیه‌شده و از همه نظر نسلی توانمند تربیت کنیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: هر چه مساجد و کانون‌های فرهنگی در شهر قوی‌تر عمل کنند ما شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی بیشتری بوده و دشمن کمتر می‌تواند در جوانان نفوذ کند.
وی در پایان تأکید کرد: هیئت‌امنا و بسیج نیز در کنار کانون‌های فرهنگی قرار گیرند و با اتحاد و همبستگی تلاش کنند فرهنگ انقلابی و اسلامی را به نسل چهارم انتقال دهند.
انتهای پیام/