تربیت نسل انقلابی در مساجد شکل می گیرد
تربیت نسل انقلابی در مساجد شکل می گیرد
حجت الاسلام و المسلمین استقامت گفت: تنها مسجد می‌تواند جوان انقلابی تربیت کند و باید از این فرصت کمال استفاده را ببریم و این اتفاق در شهر قم به عنوان شهر عش آل محمد(ص) نمود مهم تری خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با اشاره به سوابق کانون‌های فرهنگی مساجد اظهار داشت: ما نیاز به نتیجه‌ای محسوس و عملی برای ابلاغ دستورالعمل به شهرداری و سازمان فرهنگی داریم.
وی برنامه‌های کانون‌های فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برنامه‌های کانون‌ها تا امروز خوب بوده و برای تعامل بیشتر با مدیریت شهری انتظار داریم راهکارهای جدیدی ارائه گردد.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: کمک‌هایی که از مدیریت شهری به مساجد می‌شود باید مشخص باشد و بر اساس نیازها و راهکارهای کانون‌ها تعریف شود.
وی تعامل مستقیم مدیریت شهری با مساجد را در تخصیص اعتبارات مهم خواند و تصریح کرد: تنها مسجد می‌تواند جوان انقلابی تربیت کند و باید از این فرصت کمال استفاده را ببریم و این اتفاق در شهر قم به عنوان شهر عش آل محمد(ص) نمود مهم تری خواهد داشت.