صدور مجوز تجاری به مدارس حاشیه معابر
صدور مجوز تجاری به مدارس حاشیه معابر
نیازمند با اشاره به مشکلات مالی و لزوم توجه به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در مدارس گفت: درصورتی‌که شهرداری به مدارسی که امکان و فضای مناسب برای داشتن تجاری دارند مجوز بدهند بسیاری از مشکلات مالی آن‌ها حل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در صد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد اظهار داشت: تأمین نیازهای زیرساختی مدارس یکی از دغدغه‌های آموزشی مدیریت شهری و آموزش و پرورش است.
وی به پایین بودن سرانه مالی مدارس اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس مجبور به تأمین نیازهای ابتدای مدارس بوده و این چالش فرصت توجه مسائل فرهنگی و آموزشی را کم کرده است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: آموزش و پرورش درخواست مجوز تجاری از شهرداری را دارند تا مدارس بتوانند در تامین نیازهای خود بصورت خودکفا عمل نمایند.
وی ادامه داد: مدارسی که در حاشیه معابر هستند و امکان ساخت تجاری دارند می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و برای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مدارس کسب درآمد کنند.
نیازمند در پایان تأکید کرد: مدارس نیز مانند مساجد می‌توانند در تأمین نیازهای خود همچنین ارتقاء و گسترش فعالیت های آموزشی و فرهنگی ، از این فرصت استفاده کرده و درخواست همکاری شهرداری با آنان را داریم.
انتهای پیام/