اردوهای راهیان نور گامی موثر در شناخت ابعاد هویت انقلابی جوانان
اردوهای راهیان نور گامی موثر در شناخت ابعاد هویت انقلابی جوانان
نیازمند همچنین از حمایت شورا و شهرداری قم از اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد و گفت: اردوهای راهیان نور گامی موثر در شناخت ابعاد هویت انقلابی جوانان است و این موضوع تکلیفی برای تمام مراکز، سازمان ها و ارگان‌های فرهنگی شهر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند با حضور در آیین بدرقه نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های ناحیه سه شهر قم در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: دانش‌آموزان دختر مدارس دبیرستان قم امروز در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا مشتاق و پیشگام هستند.
وی از اعزام چهار دستگاه اتوبوس از دانش‌آموز دختر مدارس ناحیه سه خبر داد و افزود: امروز این دانش‌آموزان طی مراسمی از گلزار شهدای بهشت معصومه(س) اعزام شدند تا در اردویی فرهنگی تربیتی شرکت کرده و با حضور در مناطق جنگی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شده و یاد شهدا را گرامی بدارند.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: توجه به مسئله فرهنگ و هویت جوانان اولویت و یکی از مهم‌ترین دغدغه هاست. اردوهای راهیان نور گامی موثر در شناخت ابعاد هویت انقلابی جوانان است و این موضوع تکلیفی برای تمام مراکز، سازمان ها و ارگان‌های فرهنگی شهر است. برنامه ریزی و برگزاری اردوی راهیان نور تجربه ای است که این دستگاه ها با مدیریت واحد به میدان آیند.
انتهای پیام/