عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست
عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست
سبحانی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیست و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه، گفت: طوفان الاقصی و عملیات حماس در این چند روز باعث شد هیمنه رژیم اشغالگر قدس که مدعی قدرت نظامی و گنبد آهنین بودند شکسته شده و این ارتش پوشالی شکست های پی در پی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی در راهپیمایی ۱۳ آبان قم که با حضور گسترده مردم قم و خانواده شهدا برگزار شد ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیست و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: پیروزی‌های محور مقاومت را تبریک گفته از آن ابرازی خوشحالی می‌کنیم که باتدبیر و تصمیم‌گیر به‌موقع باعث شدند بینی رژیم صهیونیستی و عمال آنها به زمین مالیده شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: طوفان الاقصی و عملیات حماس در این چند روز باعث شد هیمنه رژیم اشغالگر قدس که مدعی قدرت نظامی و گنبد آهنین بودند شکسته شده و به شکل مفتضحانه شکست بخورند و همه دنیا مشاهده کردند که اینها چقدر ضعیف هستند همان‌طور که لانه عنکبوت ضعیف است.
وی با اشاره به حمایت همه مردم آزاده جهان از مقاومت مردم فلسطین مخصوصاً در غزه ادامه داد: ضعف و زبونی سربازان رژیم صهیونیستی را همه دنیا مشاهده کردند که چقدر ضعیف و جان‌دوست هستند و از طرفی شجاعت رزمندگان حماس و محور مقاومت همه به همه دنیا نمایان شد.
سبحانی با بیان اینکه راهپیمایی مردم در سراسر جهان از جمله راهپیمایی ۱۳ آبان در حمایت از مردم مظلوم جهان و حمایت از مقاومت و انزجار از استکبار جهانی تأثیرگذار است تصریح کرد: مردم در ایران با جود همه مشکلاتی که دارند در دفاع از مظلوم همبستگی دارند و اختلافی در آرمان‌های انقلاب از جمله حمایت از محور مقاومت و حمایت از مقاومت فلسطین است وجود ندار و با این حضور میلیونی نشان دادند که همبستگی داریم و آمادگی داریم با فرمان مقام معظم رهبری در میدان حضور پیدا کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان هم حمایت از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است هم حمایت از اهداف محور مقاومت و مظلومیت رزمندگان این محور است انءشاالله پیروزی نزدیک است و وعده مقام معظم رهبر برای نابودی اسرائیل قبل از ۲۵ محقق خواهد شد و جشن نابودی این رژیم در بیت‌المقدس برگزار خواهد شد.