موتورسیکلت چالش ترافیکی شهر قم است
موتورسیکلت چالش ترافیکی شهر قم است
اخوان با اشاره به این مهم که موتور سیکلت ها چالش ترافیکی قابل تاملی در شهر قم می باشند، اظهار داشت: وضعیت تصادفات راکبان موتور سیکلت در شهر قم نگران کننده است و باید با فعالیت مستمر در حوزه های فرهنگی، آموزش لازم را به راکبان این وسیله داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در صد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با توجه به حضور دکتر سعید کاویانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم اظهار داشت: امروز موتورسیکلت‌ها یکی از چالش‌های ترافیکی شهر قم است که نیاز است برای آن راهکاری اندیشیده شود.
وی تصادفات موتورسیکلت در شهر قم را نگران‌کننده دانست و افزود: کشته شدن این تعداد شهروندان که راکب موتورسیکلت هستند نیاز به بررسی داشته و آموزش می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم سپس به استفاده دخانیات در بوستان‌های شهر نیز اشاره کرد: امروز استفاده از قلیان در شهر قم آمار بالایی داشته و در هیچ بوستانی نیست که با این صحنه روبه‌رو نشویم.
وی با مقایسه شهر قم با سایر شهرها تأکید کرد: این حجم از استفاده از دخانیات به‌خصوص قلیان در سایر شهرها دیده نمی‌شود و نیاز به کار فرهنگی و ایجاد محدودیت‌هایی در این حوزه داریم.
اخوان در پایان یادآور شد: شرایط بوستان‌ها زیبنده شهر قم نیست و نیاز است در حوزه آسیب‌های اجتماعی به این دو مقوله آموزش و فرهنگ توجه بیشتری شود.
انتهای پیام/