آموزش؛ گام نخست در پیشگیری و کنترل تصادفات است
آموزش؛ گام نخست در پیشگیری و کنترل تصادفات است
دکتر دهناد با تأکید بر مقوله آموزش برای رانندگان متخلف، گفت: آموزش گام نخست در پیشگیری و کنترل تصادفات است، کشته شدن سالانه 100 نفر از شهروندان در تصادفات شهری اتفاقی تأسف‌بار بوده و باید برای آن راهکاری اندیشیده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم خطاب به سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان قم که در شورا حضور پیداکرده بود اظهار داشت: افزایش ایمنی شهر و کاهش تصادفات یکی از دغدغه‌های مشترک دو نهاد مدیریت شهری و معاونت اجتماعی و پیشگیری است.
وی وضعیت موجود را وضعیت نامطلوب توصیف کرد و افزود: کشته شدن سالانه ۱۰۰ نفر از شهروندان در تصادفات شهری اتفاقی تأسف‌بار بوده و باید برای آن راهکاری اندیشیده شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در سال‌های قبل برای رانندگان متخلف دوره‌های آموزشی برگزار می‌شد که بازخورد خوبی داشت اما متأسفانه به خاطر مشکلاتی مانند نبود فضای مناسب این دوره‌ها برگزار نمی‌شود.
وی مدیریت شهری را آماده همکاری برای برگزاری کلاس‌های آموزشی اعلام کرد و گفت: آموزش گام نخست در پیشگیری و کنترل تصادفات است که باید بیش از هر مقوله‌ای دیگری به آن توجه کنیم.
انتهای پیام/