لزوم ورود مسجد مقدس جمکران در تدوین برنامه جامع فرهنگی شهر
لزوم ورود مسجد مقدس جمکران در تدوین برنامه جامع فرهنگی شهر
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت نیاز جامعه را به یک برنامه‌ریزی تحولی در حوزه فرهنگ مورد اشاره قرار داد و گفت: مسجد مقدس جمکران باید به‌عنوان محوریت این برنامه‌ریزی تحولی در حوزه فرهنگ ورود کند و این ظرفیت در این مجموعه وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران ظرفیت مسجد مقدس جمکران را در اجرای برنامه‌های فرهنگی را یادآور شد و اظهار داشت: باید مسجد مقدس جمکران به جایگاهی برسد که برنامه‌های فرهنگی شهر را مانند حرم مطهر امام رضا(ع) در شهر و کشور مدیریت کند.
وی شهر قم را مآمن تمام شیعیان جهان دانست و افزود: مسجد مقدس جمکران می‌تواند در تمام برنامه‌های فرهنگی مانند اربعین نقش فعالی داشته باشد و در معرفت افزایی جامعه گام مؤثری برداشته و جوانان را به معرفت نسبت به تشیع و امام زمان(عج) برساند.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم تأکید کرد: ارائه خدمات به زائران در ایام نیمه شعبان بسیار مهم است اما مهم‌تر اجرای برنامه‌های فرهنگی برای آگاهی بخشی به جامعه در این ایام بوده و نباید تنها از نیمه شعبان برای اغنای شور و هیجانات دینی مردم استفاده کنیم.
وی نیاز جامعه را به یک برنامه‌ریزی تحولی در حوزه فرهنگ یادآور شد و گفت: مسجد مقدس جمکران باید به‌عنوان محوریت این برنامه‌ریزی تحولی در حوزه فرهنگ ورود کند و این ظرفیت در این مجموعه وجود دارد.
انتهای پیام/