توسعه خدمات مدیریت شهری در منطقه جمکران درحال‌ افزایش است
توسعه خدمات مدیریت شهری در منطقه جمکران درحال‌ افزایش است
سبحانی با اشاره به توسعه خدمات مدیریت شهری در منطقه جمکران، اظهار داشت: تمام اقدامات شهرداری در حوزه خدمات مانند روفت و روب، ایجاد بوستان، ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی و غیره به‌آرامی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران، شرحی از اقدامات شهرداری و شورای شهر در ایام نیمه شعبان ارائه داد و اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان فعالیت مدیریت شهری در ساماندهی منطقه و برپایی ستادهای هشتگانه چندین برابر می‌شود.
وی خدمات گسترده شهرداری در ایام نیمه شعبان را برای افزایش زمان ماندگاری زائران در شهر قم مؤثر دانست و افزود: با همه خدماتی که شهرداری به زائران ارائه می‌دهد اما نیاز به ایجاد زیرساخت‌های دائمی در این منطقه احساس می‌شود و با همه مدیریت مسیر دررسیدن زائران به مسجد مقدس جمکران هنوز تا نقطه مطلوب فاصله‌داریم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت: هرسال خدماتی که به زائران در پذیرایی و ساماندهی مسیر ارائه می‌شود بهتر بوده و تمام‌کارها با همکاری مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان انجام می‌شود.
وی در ادامه به محدوده مسکونی مسجد مقدس جمکران نیز اشاره کرد و گفت: تمام اقدامات شهرداری در حوزه خدمات مانند روفت و روب، ایجاد بوستان، ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی و غیره به‌آرامی در حال انجام است و باید ابتدا معابر منطقه توسعه پیدا کند تا ارائه خدمات سرعت پیدا کند.
سبحانی ثابت در پایان یادآور شد: انجام کارهای نظافتی در حال انجام است اما برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان داشته و همکاری تولیت مسجد مقدس جمکران با مجموعه مدیریت شهری و مطالبه آن‌ها از دولت می‌تواند سرعت توسعه این منطقه را افزایش دهد.
انتهای پیام/