محلات تاریخی، حلقه وصل هویت و فرهنگ شهر قم می باشند
محلات تاریخی، حلقه وصل هویت و فرهنگ شهر قم می باشند
حجت الاسلام والمسلمین استقامت با بیان اینکه محلات تاریخی، حلقه وصل هویت و فرهنگ شهر قم می باشند، گفت: ایجاد کمیته محلات کم‌برخوردار در شورای ششم ذیل این مهم است و مجموعه شورا دغدغه حل مشکل را دارد و مهم‌ترین مسئله، حلقه وصل مردم با دغدغه‌ها است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی استقامت با اشاره به اینم هم که مجموعه‌های فرهنگی کلانی در کشور در حال راهبری هستند، اظهارد اشت: باید مردم در تصمیم‌سازی‌ها دخیل باشند و این اتفاق در محلات و مساجد رقم خواهد خورد.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مردم سرمایه‌های حاکمیت اسلامی هستند، عنوان کرد: این مردم و ظرفیت‌ها باید منتقل کننده مسائل و مشکلات بوده و در راستای حل آن‌ها نیز راهکار پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه همراهی مردم و استفاده از ظرفیت مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: به دنبال استفاده از پیشنهادات و انتقادات مردم هستیم و تلاش داریم راه حل‌ها را به صورت چهره به چهره اتخاذ کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین استقامت با بیان اینکه اصالت و هویت ما در محلات است و باید به محلات توجه داشته باشیم، تصریح کرد: در این راستا کمیته محلات کم‌برخوردار تاسیس شده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی کمیسیون خانواده و بانوان، یادآور شد: نیمی از جمعیت شهر قم بانوان هستند و خانواده به عنوان کانون اصلی باید بیش‌تر مدنظر قرار بگیرد.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اگر خانواده تقویت شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود، ابراز کرد: مجموعه شورا دغدغه حل مشکل را دارد و مهم‌ترین مسئله حلقه وصل مردم با دغدغه‌ها است.
وی در پایان تاکید کرد: باید اولویت‌ها را شناسایی کنیم و ریل‌سازی اهداف و دغدغه‌های نظام را دنبال کنیم.
انتهای پیام/