چالش‌های آینده نظام سلامت باید مورد توجه باشد/تعهد و احساس مسئولیت سرلوحه حرفه پرستاری است
چالش‌های آینده نظام سلامت باید مورد توجه باشد/تعهد و احساس مسئولیت سرلوحه حرفه پرستاری است
مسگری با اشاره به چالش های آینده نظام سلامت و توجه ویژه به آن در برنامه ریزی های مسئولان امر، اظهار داشت: با توجه به ساخت مراکز درمانی مختلف که امروز در شهر مقدس قم در حال انجام و افتتاح است، نیازمند کادر مجرب پرستاری بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در یکصدو دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد با تبریک میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار داشت: پرستاران به عنوان رکن مهم عرصه بهداشت و درمان، همگام با سایر فعالان حوزه سلامت، باوجود سختی ها با صبوری در جهت تحقق اهداف بهداشتی جامعه، اهتمام جدی ورزیده اند.
وی ادامه داد: با توجه به ساخت مراکز درمانی مختلف که امروز در شهر مقدس قم در حال انجام و افتتاح است، نیازمند کادر مجرب پرستاری بیش از پیش احساس می شود.
مسگری افزود: متاسفانه به دلیل عدم توجه مناسب، امروزه شاهد کوچ این اقشار زحمتکش از شهر قم به شهرهای برخوردار و گاها خارج از کشور می باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم با تقدیر از زحمات خاصه مادران و همسران جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: به صورت ویژه باید از این فرشتگان صبر و انسانیت تشکر ویژه کنم که به واقع با شرایط خاصی که عزیزان آنان دارند با متانت و بزرگواری از این یادگاران جنگ پرستاری می کنند.
وی با تسلیت ششم جمادی الاول سالروز وقوع جنگ موته و شهادت جعفر بن ابی‌طالب مشهور به جعفر طیار پسر عموی پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)، برادر امام علی (علیه‌السلام) که جزء اولین مسلمانان بود، گفت: پیامبر گرامی اسلامی در تکریم مقام و جایگاه این صحابی شهید چندین بار گریه نمودند، اسفند ماه سال جاری نیز کنگره ای ذیل این مهم برگزار می شود که امیدوارم مدیریت شهری با حضور فعال، وظیفه خود را در جهت برگزاری شایسته این رویداد انجام دهد.