تاثیرگذاری عمیق اردوهای راهیان نور بر نسل چهارم انقلاب
تاثیرگذاری عمیق اردوهای راهیان نور بر نسل چهارم انقلاب
نیازمند با اشاره به تاثیرگذاری عمیق اردوهای راهیان نور بر نسل چهارم انقلاب، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور، اثرگذاری بسیار عمیقی در نسل های نوجوان و جوان دارد و سال جاری با برنامه ریزی شکل گرفته شاهد رشد قابل توجه در این زمینه می باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در یکصدو دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار گردید، با اشاره به اهمیت برگزاری و همکاری در انجام شایسته اردوی راهیان نور، اظهار داشت: نسل چهارم انقلاب که فضای دوران دفاع مقدس را درک نکرده است، نمی‌تواند اهمیت حفظ ارزش‌ها را به خوبی شاید متوجه شود، اما اردوی راهیان نور می‌تواند در این زمینه بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

وی ادامه داد: این اردوها اثرگذاری بسیار عمیقی در نسل های نوجوان و جوان دارد و سال جاری با برنامه ریزی شکل گرفته شاهد رشد قابل توجه در این زمینه می باشیم.

نیازمند افزود: این یک وظیفه همگانی است که یاد ۳۰۰ هزار شهیدی که در این دوران به شهادت رسیدند، زنده نگاه داشته شود و مدیریت شهری نیز با توجه به این مهم در این امور همیشه پیش قدم بوده است و انتظار آن است با پرداخت های به لحظه از اردوهای دانش آموزی و دانشجویی حمایت ویژه انجام گردد.