شجره بسیج؛ خدمت به مردم و کاهش مشکلات در همه امور است
شجره بسیج؛ خدمت به مردم و کاهش مشکلات در همه امور است
طلائی با اشاره به اینکه امروزه بسیج در مقابله با تهدیدات دشمن به ویژه در مواجه با جنگ نرم در خط مقدم قرار دارد، گفت: بسیج در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن در زمینه های مختلف خدمت رسانی، ایام کرونا، اغتشاشات و ... خدمات شایانی را انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلائی در حاشیه بازدید از حوزه ها و پایگاه‌های بسیج ضمن تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت: الگو گیری از سیره شهدای بسیجی در مدیریت و سبک زندگی تنها راه گشای فرهنگی جامعه در جنگ فرهنگی علیه انقلاب اسلامی در این دوران است.
وی با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری بر نقش بسیج در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن افزود: مقام معظم رهبری بسیج را یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت می‌دانند و باید این نهاد با تمام قدرت حفظ‌شده و در تمام جامعه تسری پیدا کند.


نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: ما امروز امنیت خود را مدیون بسیجیانی هستیم که جان در کف به میدان آمده و در این چهل سال گذشته همواره در کنار مردم و در مقابل دشمنان بودند و اگر این ظرفیت وارد هر حوزه‌ای شود می‌تواند شگفتی آفریده و شاهد انقلابی بزرگ در آن حوزه باشیم.
طلایی در پایان نیاز جامعه به تفکر بسیجی را یک الزام دانست و بیان کرد: کسانی که داوطلب خدمت به مردم هستند باید به کمک نهاد بسیج وارد میدان شده و با کار جهادی هدف اصلی تشکیل این نهاد را در همه حوزه‌ها متبلور سازند.
انتهای پیام/