عملکرد و ظرفیت‌های بسیج به مردم اطلاع‌رسانی و معرفی شود
عملکرد و ظرفیت‌های بسیج به مردم اطلاع‌رسانی و معرفی شود
سعادتمند تشکیل بسیج را فهم درستی از اتحاد و اراده دانست و گفت: هفته بسیج بهترین زمان برای معرفی این نهاد و دستاوردهای آن به مردم و جامعه بوده و باید ظرفیت‌های این نهاد برای مردم روشنگری شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاله سعادتمند در حاشیه بازدید از پایگاه‌های بسیج در هفته بسیج اظهار داشت: هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها مسلمان با ایمان عامل تبلور بسیج در عصر حاضر است.
وی تشکیل بسیج را فهم درستی از اتحاد و اراده دانست و افزود: حضرت امام خمینی(ره) بسیج را شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری می‌دانست زیر با کمک این نهاد می‌توان در سایه اتحاد و فهم درست گام‌های مهمی را در جامعه برداشته و بر قدرت‌های بزرگ جهانی پیروز شد.


عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ولایت مداری و انقلابی گری بسیجیان در سایه تفکر و کار جهادی ویژگی مهم این نهاد و اعضای آن بوده و باید این ویژگی در تمام جامعه ترویج پیدا کند.
سعادتمند در پایان تأکید کرد: هفته بسیج بهترین زمان برای معرفی این نهاد و دستاوردهای آن به مردم و جامعه بوده و باید ظرفیت‌های این نهاد برای مردم روشن شود.
انتهای پیام/