بسیج از موثرترین پایگاه ها برای حضور فعال زنان کنشگر اجتماعی است
بسیج از موثرترین پایگاه ها برای حضور فعال زنان کنشگر اجتماعی است
نیازمند با تأکید بر نقش تأثیرگذار زنان در فرهنگ جامعه گفت: بسیج می‌تواند نقش هدایتگری را برای زنان کنشگر جامعه ایجاد و عرصه فعالیت‌های فرهنگی را برای آنان فراهم کند. می بایست برای این نقش و جایگاه با نگاهی کلان برنامه‌ریزی و آینده‌نگری نماییم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در حاشیه بازدید از پایگاه‌های بسیج در هفته بسیج نقش زنان بسیجی را در فرهنگ جامعه موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: دشمن نهاد خانواده را هدف قرار داده و زنان آگاه انقلابی با آگاهی بخشی جامعه و مدیریت هوشمندانه به میدان مبارزه با دشمن بیایند.
وی جامعه را نیازمند ترویج فرهنگ اصیل بسیجی دانست و افزود: به‌واسطه تهاجم فرهنگی سنگینی که در دو سال گذشته به جامعه واردشده نیاز داریم جامعه را به سمت آرامش و تحکیم نهاد خانواده هدایت کنیم و این کار با کمک بانوان بسیجی فهیم و آگاه تسهیل خواهد شد.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: باید بپذیریم در سال‌های گذشته نقش زنان در فرهنگ و هدایت جامعه به‌خوبی دیده نشد و باید نسبت به این نقش آگاهانه‌تر نگاه کرده و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.


وی سپس به نقش بسیج در تربیت و هدایت‌گری زنان جامعه اشاره و بیان کرد: بسیج می‌تواند نقش هدایتگری را در زنان کنشگر جامعه فعال نماید و عرصه فعالیت‌های فرهنگی را برای آنان فراهم کرده و برای حضور فعال‌تر این قشر از جامعه تسهیلگری کند.
نیازمند در پایان یادآور شد: زنان نیمی از جمعیت فعال جامعه هستند که به‌واسطه مدیریت نهاد خانواده تاثیرگذاری بالایی دارند. برای این نقش و جایگاه با نگاهی کلان می بایست برنامه‌ریزی و آینده‌پژوهی داشته باشیم.
انتهای پیام/