فرهنگ جهادی، مبنای عملکرد مدیریت شهری در قم است
فرهنگ جهادی، مبنای عملکرد مدیریت شهری در قم است
محرری با تأکید بر نیاز جامعه بر ترویج فرهنگ بسیجی در توسعه کشور گفت: ترویج فرهنگ بسیج و عملکرد جهادی سرعت جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت چندین برابر کرده و مدیریت شهری در قم تلاش می‌کند با این رویکرد به مردم خدمت کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در حاشیه بازدید از پایگاه‌های بسیج در هفته بسیج اظهار داشت: امروز بسیج فراتر از یک نیروی داوطلب نظامی بوده و به یک جریان فرهنگی، اقتصادی، علمی بزرگ و عامل محرومیت زد در کشور تبدیل‌شده است.
وی با یادآوری دستور امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان افزود: نیروهای بسیج مخلصانه‌ترین نیروهای مردمی و جهادگر هستند که با رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته‌اند گام‌های بزرگی را در عرصه‌های مختلف برداشته و اقدامات جهادی کارگشایی را انجام دهند.


رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه همچنین هفته بسیج را یادآور دلاوری‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان غیور و دلاور ایران دانست و تصریح کرد: نیاز جامعه ما به نیروی‌های انقلابی و بسیجی در حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد بیش از گذشته بوده و باید عرصه را برای فعالیت این نیروها هموار کنیم.
وی در پایان تأکید کرد: ترویج فرهنگ بسیج و عملکرد جهادی سرعت جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت چندین برابر کرده و مدیریت شهری در قم تلاش می‌کند با این رویکرد به مردم خدمت کند.
انتهای پیام/