حمایت مدیریت شهری از برنامه های پیشگیری و درمان اعتیاد
حمایت مدیریت شهری از برنامه های پیشگیری و درمان اعتیاد
سبحانی ثابت در بازدید از کمپ ترک اعتیاد کرامت قم بر آموزش و پیشگیری تأکید کرد و گفت: شورای اسلامی شهر قم و کمیسیون خدمات شهری شورا در جهت حمایت از سلامت جامعه و جوانان با تمام توان در میدان بوده و از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ذیل این مهم حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در بازدید از کمپ ترک اعتیاد کرامت قم به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی ازجمله اعتیاد اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه شاهد کاهش سن ابتلا به آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان هستیم که نیاز است به آن توجه کنیم.
وی آموزش و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را برای نسل جوان لازم و ضروری خواند و افزود: زمان نگاه کردن و منفعل عمل کردن دستگاه‌ها و ارگان‌های فرهنگی گذشته است و باید با یک برنامه جامع و مسئولانه به میدان آمده و کاری انجام داد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مقدس قم تأکید کرد: شورای اسلامی شهر قم و کمیسیون خدمات شهری شورا در جهت حمایت از سلامت جامعه و جوانان با تمام توان در میدان بوده و از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی حمایت می‌کند.


وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام‌شده در کمپ ترک اعتیاد کرامت تصریح کرد: با همه کارهای بزرگی که در این کمپ انجام‌شده اما نیاز است در بخش فرهنگ‌سازی و پیشگیری بیشتر کار کنیم که شاهد کاهش ورود جوانان به این کمپ باشیم.
سبحانی ثابت مشکلات و مسائل مربوط به کمپ‌های ترک اعتیاد را نیز موردبررسی قرارداد و گفت: مدیریت شهری می‌تواند در حل بعضی از مشکلات مشارکت کند اما نیاز به تعامل بوده و باید همه دستگاه‌های فرهنگی به میدان بیایند و تنها شهرداری و شورا مسئول این مسئله نباشد.
وی در پایان یادآور شد: آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری می‌توانند در کنار هم کارهای بزرگی در این حوزه انجام دهند و شورا نیز آمادگی همکاری با دستگاه‌های مرتبط برای کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را دارد.
انتهای پیام/