اجرای مناسب‌سازی معابر با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اجرای مناسب‌سازی معابر با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
طلائی با تأکید برافزایش ضریب ایمنی شهر برای معلولین گفت: عبور ایمن از خیابان و آرام‌سازی معابر در مرکز شهر در اولویت قرار دارد و بخش مهمی از طرح در پیرامون حرم مطهر اجراشده و در سال 1402 عددی بالغ‌بر 35 میلیارد تومان بودجه به آن اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلائی در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی، مراقبتی رضوی که به مناسبت روز معلولین انجام شد، به اهمیت توجه به نیاز همه اقشار جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: باید شهر برای همه اقشار جامعه آماده‌شده و نیازسنجی برای همه اقشار جامعه به‌درستی انجام شود.

وی معلولان را بخش مهمی از جامعه دانست و افزود: معلولان نیز مانند سایر افراد جامعه نیاز دارند در مراکز تفریحی، فرهنگی و گردشگری حضور پیدا کنند و در سال ۱۴۰۱ عددی بالغ‌بر ۲۱ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی معابر هزینه شده است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای سال ۱۴۰۲ نیز عددی بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به مناسب‌سازی معابر اختصاص داده‌شده و امیدواریم این روند به‌صورت تصاعدی در بودجه سال‌های آینده در نظر گرفته شود.


وی در پایان تأکید کرد: باید برای محل پارک این افراد نیز تدابیری اندیشیده شود تا بتوانند از مراکز تفریحی و گردشگری استفاده کنند و ایمنی و سلامت این افراد تأمین شود.
انتهای پیام/