شهرداری حمایت های خاص از معلولین شهر را در دستور کار قرار دهد
شهرداری حمایت های خاص از معلولین شهر را در دستور کار قرار دهد
نیازمند با تأکید بر توجه به نیاز جامعه معلولین در مناسب‌سازی شهر گفت: شهرداری با توجه به امکانات و اختیارات حمایت خاص از معلولین، افراد کم توان و سالمندان را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی، مراقبتی رضوی که به مناسبت روز معلولین انجام شد، توجه به نیاز همه اقشار جامعه را یادآور شد و اظهار داشت: شهر باید به‌گونه‌ای طراحی شود که تمام اقشار جامعه با هر توان حرکتی بتوانند با ایمنی کامل در آن تردد کرده و از خدمات بهره‌مند شوند.


وی خواستار استفاده از ظرفیت های و امکانات شهرداری برای معلولین شد و بیان کرد: خانواده های دارای فرزند معلول باید بتوانند در فضاهای مختلف شهری به‌ راحتی تردد کرده و از امکانات تفریحی و فضاهای ایمن برخوردار باشند.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در پایان یادآور شد: باید بوستان‌ها و فضاهای تفریحی خدماتی مناسب استفاده معلولین طراحی شود اما طراحی یک بوستان به‌ صورت تخصصی تفریحی_درمانی می‌تواند کمک زیادی در کاهش دغدغه مادران و خانواده‌های دارای فرزند و عضو معلول داشته باشد.
انتهای پیام/