لزوم توجه به اولویت‌بندی پروژه‌های حوزه خدمات شهری در سال ۱۴۰۳
لزوم توجه به اولویت‌بندی پروژه‌های حوزه خدمات شهری در سال ۱۴۰۳
سبحانی ثابت با تأکید بر لزوم توجه به اولویت‌بندی پروژه‌های حوزه خدمات شهری در سال 1403، گفت: شهرداران مناطق ضمن توجه به اولویت‌بندی پروژه‌ها باید صورت‌وضعیت‌ها را نیز به‌موقع به شورا ارسال کنند و در پرداخت حقوق کارگران تأخیر نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در صد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، ضمن بررسی متمم و اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری قم با اشاره به اولویت‌بندی‌های پروژه‌های خدماتی در مناطق، اظهار داشت: در تدوین بودجه ۱۴۰۳ باید اولویت‌بندی پروژه‌ها با حضور معاون خدمات شهری، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر، شهرداران مناطق و معاون برنامه‌ریزی انجام گردد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: پروژه‌هایی که در زمان مشخص آن انجام‌نشده ذیل نامه‌ای به شهردار ابلاغ خواهد شد اما درمجموع عملکرد مناطق در حوزه خدمات شهری مطلوب و مثبت است.
وی در ادامه عدم ارسال صورت‌وضعیت بعضی از پروژه‌ها در مناطق را برشمرد و گفت: عدم ارسال به‌موقع صورت‌وضعیت‌ها باعث افزایش هزینه شده و باید شهرداران مناطق نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.
سبحانی ثابت در پایان بر پرداخت حقوق کارگران بخش خدمات تأکید کرد و گفت: باوجود مشخص نشدن عدد نهایی هزینه‌های جاری در بعضی از بخش‌ها باید حقوق کارگران به‌موقع پرداخت‌شده و در اصلاحیه بهمن‌ماه عدد نهایی در بخش جاری مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/