افزایش ۲۰ درصدی بودجه عمرانی در متمم سال ۱۴۰۲ نسبت به بودجه مصوب
افزایش ۲۰ درصدی بودجه عمرانی در متمم سال ۱۴۰۲ نسبت به بودجه مصوب
اخوان بودجه سال 1402 را عددی بالغ‌بر 9 هزار و 800 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هزینه‌های جاری 2050 میلیارد تومان و هزینه های عمرانی 7750 میلیارد تومان است، که شاهد افرایش 5 درصدی در جاری و 20 درصدی در حوزه عمرانی می باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در حاشیه صد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، بودجه نهایی سال ۱۴۰۲ را نسبت به بودجه مصوب افزایشی توصیف کرد و اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ در بخش جاری و عمرانی افزایش قابل‌توجه‌ای دارد.
وی افزود: درمجموع در اصلاحیه بودجه ۱۶۹۰ میلیارد تومان نسبت به مصوبه پیشنهاد افزایش داشته‌ایم و در تفکیک ۱۲۲۰ میلیارد تومان مازاد سال گذشته است که منتقل‌شده و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز در درآمد افزایش دیده‌شده که درمجموع پیشنهاد شهرداری و شورا ۱۶۹۰ میلیارد تومان افزایش بوده است.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم بودجه سال ۱۴۰۲ را عددی بالغ‌بر ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هزینه‌های جاری ۲۰۵۰ میلیارد تومان و هزینه های عمرانی ۷۷۵۰ میلیارد تومان است، که شاهد افرایش ۵ درصدی در جاری و ۲۰ درصدی در حوزه عمرانی می باشیم.