اقدامات فرهنگی سازمان های وابسته شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی و ترافیک قابل‌تقدیر است
اقدامات فرهنگی سازمان های وابسته شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی و ترافیک قابل‌تقدیر است
ملایی با اشاره به دغدغه سازمان های حمل و نقلی شهرداری در برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی گفت: در کنار کارهای فنی و توسعه حمل‌ونقل عمومی داشتن دغدغه‌های فرهنگی و اجرای آن در سازمان های تابعه نشان از توانمندی و مسئولیت‌پذیری این سازمان ها دارد که قابل‌تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در جلسه ویژه روز ملی حمل‌ونقل و ترافیک که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد با ابراز تشکر و قدردانی از اقدامات انجام‌شده در سازمان های حوزه حمل و نقلی شهرداری اظهار داشت: دغدغه فرهنگی این سازمان ها قابل‌تقدیر می باشد.
وی اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی را موردتوجه قرارداد و افزود: در کنار کارهای فنی و توسعه حمل‌ونقل عمومی، دوره‌های آموزشی تخصصی و حقوق شهروندی و همچنین دوره‌های حجاب و عفاف به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: داشتن دغدغه‌های فرهنگی و اجرای آن در سازمان های حمل و نقلی شهرداری، جلوتر از سازمان فرهنگی نشان از توانمندی و مسئولیت‌پذیری این عزیزان دارد که قابل‌تقدیر است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های تخصصی هر سازمان و بخش در اولویت قرارگرفته و به تدوین و اجرای پیوست‌های فرهنگی متعهد باشیم.
انتهای پیام/